Skärtorsdag

(null)
Två utmattade morsor är i säng samtidigt som sina avkommor. Nöjd att jag kom ut på en löprunda imorse där jag som väntat fick ont i knät. Blev drygt fem kilometer i alla fall i det strålande vackra och sköna vädret.
Fyra timmar därefter på Järfällabadet då vi mot slutet också anslöt till barnen i vattnet. Väldigt lite folk så rätt skönt att simma några längder i egen bana. Tyvärr gjorde det riktigt ont i knäet att simma också.
Bakning av morotskaka med dubbla satser gegga - anledningen till att man äter morotskaka över huvudtaget, och supergod oxfilémiddag signerad av min syster. Längesedan jag åt potatisgratäng också och till skillnad från den inte särskilt goda färdigköpta så fick jag inte ont i magen av denna. Mums för egengjord!
En jägare och två påskharar betade av grannskapet på godis. Roligt att Otto lånade mina skor och Lilltjejens rosa tröja. De blev supersöta båda två!
Inte ens halv tio... zzzzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0