Kortvecka

(null)
Det var onekligen en väldigt skön känsla att komma hem till en färdigmålad övervåning. Vardagsrum, lillrum och mellanrummet där emellan inklusive lister och element. Vilken skillnad och är nöjd med hans färgval! Rätt likt hans tröja faktiskt.
Nu har jag kunnat packa upp majoriteten av de kvarvarande kartongerna - jisses vad böcker jag har! Tycker dock att soffan blir för stor så får se hur jag gör med den framgent.
Skönt att avyttra både grejer och flyttkartonger via säljforum och återvinning - en produktiv helg.

Vädret den resterande påskhelgen har varit lika varmt och vackert som på östkusten så passade också på att vädra golfsvingen för första gången i år. Det gick riktigt katastrofdåligt medan Christer dammade iväg sina över tvåhundra meter. Jag testade driver, trä och en järn och de stackars bollarna flög åt alla håll och kanter - när jag väl fick in en träff. Visst blev det några bra träffar också men de var klart i minoritet. Skitsport.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0