Huvudstaden

(null)
Perfekt körväder med klart väder och väldigt lite trafik. Svängde förbi Kila möbler utanför Nyköping för en egen inflyttningspresent jag fick upp ögonen för vid Torgils avskedsmiddag. Det blev visst två då jag samtidigt hittade ett nattygsbord i ek. Uppenbarligen är det vitt och svart som gäller nu på möbelfronten - överallt. Typiskt när jag behöver komplettera med just det till kök och sovrum. Högg ett av favoritsnasket vid lunchstoppet...
Stolt över mig själv som rattar genom centrala Stockholm och lyckas följa navigatorn utan att kollidera med någon eller något!

(null)
Nåväl, vi hann göra lite av Stockholm efter vi checkat in på hotellet. En promenad över Sergels torg och vidare till Slottet och Gamla stan. Hon tyckte det var jättemysigt, morsan också! Vi bockade också av tunnelbanan då vi skulle till caféet där flera mysiga och busiga katter tassade omkring. Är ju ett jättebra koncept, varför finns inte det i Götet?
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0