Börjat

(null)
Sten har flyttat in och verkar ganska nöjd. Undertecknad är också ganska nöjd efter att nu hunnit tömma förråden, bära upp det som skulle upp på vinden och köra några billaster extra. Det var sannerligen en blixtförkylning. Lika snabbt som jag kände den inta mig under måndagen, lika snabbt verkar den lämnat mig. Flåsade som en hund på darriga ben efter en trappa på jobbet igår medan jag idag krånglade tunga kartonger i den smala vindstrappan utan problem. Svettades som en gris visserligen men kändes bara sådär gött som vid ett härligt träningspass. Lär ha träningsvärk imorgon...
När fokus låg på flytt fick middagen bli en enkel och sedan början på veckan överenskommen pizzamiddag. Lilltjejens första köpepizza! Liksom hamburgare, läsk och tårta har hon aldrig velat testa eller varit intresserad men nu är det bara läsken av ovan hon aldrig smakat och vad gäller pizzan har hon till slut vågat sig på hemmagjord med godkänt betyg. Så nu gick hon till slut med på att testa köpevarianten, enklast möjliga med köttfärs. Succé! Skräpmatsrätt för skräpmatsrätt fördärvar vi vår avkomma, hohoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0