Eftersvettas

(null)
När mina indiska kollegor ska bjuda på "indian treats" blir jag alltid en smula misstänksam. Allt sedan den där "tropiska drinken" i Mumbai som alla var överens om både smakade och såg ut som kloakvatten. Den där masala-blandningen har de en förmåga att blanda ned lite här och var, till och med i desserter och godis. Dessa var dock väldigt söta och rätt ok - i lagom mängd. Det lite roliga var att de flesta regioner i landet har sina treats och döper dem därefter, så som Mysore och Dharwad.
Till dagens pass fick jag installera min fjärde p-app. Upptäckte idag att det var en ny p-förvaltning så undrar hur länge jag betalat till den tidigare eftersom den ännu fanns kvar, hm. Klarat mig från bot i alla fall.
Phu, vad jag stinker, dags för dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0