Sömnlös

(null)
Hohoho, saffranssemla! När är fettisdag egentligen hm? Sprolla roll, intog min första förra veckan, mumsfilibabba!
Bra energi i Backaplan idag och till skillnad från Frölunda igår var jag mer med i matchen både fysiskt och mentalt.
Christer sover förnöjsamt intill medan jag pickar fån, oförmögen att sova. Han lyckades övertala mig att se första avsnittet av The walking dead, jag som verkligen ogillar zombiefilmer! Varför måste de ha trasiga ansikten? Och låta sådär? Borde de inte kunna svälta ihjäl? Varför ser man så mycket trots att man håller för allt utom ett hörn? Visst är det den olyckligt käre killen från Love Actually som spelar huvudrollen? Stör mig på att jag vill veta hur det går för honom, jag vill inte se mera...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0