1:a maj

(null)
Jag visste väl att det inte bara var mitt fel...!


Vädret gör verkligen sitt bästa för att dra ned golfentusiasmen för en stackars skeptiker. Tights under regnbyxorna, underställ, underställ två, fleece och regnjacka räckte inte. Snålblåst och tidvis regn gjorde oss sällskap när vi tampades med pitchen. Tyngden där, vridning här och vinklar överallt. Två dagar avklarade, två kvar. Nu har vi tid emellan för att hinna träna på egen hand. När Lilltjejen nu är hos mig blir det inget sådant inför lördagen och tredje tillfället men veckan därpå ska jag förhoppningsvis kunna få till något.

Hämtade Lilltjejen vid Stenaterminalen och berättade på vägen hem att jag laddat ned en ny app som hon kanske kunde kika på. Tillsammans gjorde vi det och kom fram till att man ju behövde ett Lego. "Då får du väl leta fram det då!" och med det klassiska "fisk, fågel eller mitt emellan" kunde det snabbt hittas. Hann inte mycket på grund av middag och läggdags men det verkar motsvara förväntningarna. Ska bli kul att se hur hon hanterar och tycker om det, men hittills är det odelat positivt.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0