Host

(null)
Lilltjejens make-up håller inte riktigt hennes färgtoner, men om man ska börja någonstans får det nog bli tekniken först.
Hållit mig hemma också denna dag och förutom att hosta upp lungorna emellanåt känns det faktiskt bättre. Mycket kattmys har det blivit och känner mig riktigt duktig som hållit mig ifrån jobbdatorn. Nästan hela dagen.

Tandläkarbesök för Lilltjejen där hon var superduktig, inga som helst problem över huvudtaget. Om ett år är det dags att ta bilder. Det kan ju bli intressant. Men vem vet, kanske de har de där fotoplåtarna i barnmjuka varianter. I sådana fall ska jag kräva dom också när det är min tur.
Högg ett par mysbyxor på Ica Maxi i helgen och har bott i dem sedan dess. En tanke slog mig när vi gjorde återbesök i affären kring de tjejer och kvinnor som aldrig skulle komma på tanken att åka till affären i mysbyxor. De där som inte kan gå utanför dörren utan smink eller klädbyte - inte ens till mataffären. Måste vara jobbigt, eller går det bara på automatik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0