Dagen före dagen före dagen före...

(null)
Sista dagen på kontoret innan jul. Höjer blicken och ser något sticka upp. Hahahahaha! Önskar jag tagit mina renhorn men tror Lilltjejen fick med dig båda diademen till Johan.
Sista dagen till ära snodde jag ihop lite fika att bjuda mitt team på. Nu är jag nojig att det inte ska räcka då jag drog med fler i inbjudan. I vilket fall fick man improvisera lite för att hindra glasyren att rinna av!
(null)

Konsultföretagen förser landskapen med julgodis och pepparkakor. Burkar och korgar töms på nolltid när IT-Volvianerna går över dom likt gräshoppor. Marcus hade sparat en av sina till oss som jobbade sista dagen. Jag tog bara några stycken...!
(null)
Nya releasen sitter inte som ett smäck precis och Robert har fått steppa in och ta nedvarvningen som bara inte vill fastna i min hjärna. Det är ingen riktigt tuff benlåt men istället galet tungt för axlarna. Imorgon är det Majornas tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0