Avklarat

(null)
Målningen klar! Ser ingen större skillnad men ger mig själv några duktighetspoäng. Lilltjejen visade en entusiasm man väl bara kan drömma om när hon dubblerat sin ålder. Eller ja, intresset höll i sig en hel kvart innan det var roligare att leka med flyttkartongerna. Har fyllt förråden med allt personligt och allmänt bröte. Vårt hem är nu naket och opersonligt men känns skönt! Jag gillar ju minimalistiskt och när man nu tvingats att rensa inser man hur hemmablind man blir av alla ackumulerande grejer. 
Har inte blivit mer än ett löppass den passerade veckan så väldigt skönt att köra igår. Allmänt rörig i knoppen som vanligt när den nya koreografin trängs i hjärnan. Idag och onsdag kör jag och Robert den nya medan jag måste köra den gamla på torsdag då Frölunda inte släpper nya förrän på söndag. Min hjärna har svårt att hålla flera koreografier igång, tänk de som kör flera koncept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0