Hohoho!

(null)
Jag fortsätter att jobba mig nedåt! Idag tillsammans med min kusin John som liksom jag bor i Götet men ändå är kass att hålla kontakten med. Gick alla arton hål i Torslanda och till skillnad från i förrgår gick det riktigt bra för både mig och Christer. Slog visserligen bort mig på hela tre hål med bland annat tjusiga dyk ned i vattnet så får väl säga att jag är klart nöjd med slutresultatet ändå.

Lite vila därefter av trötta ben innan ett kort arbetsmöte med Italien, lite mera vila och bad innan torsdagscombaten. Trodde ett tag att ingen skulle dyka upp tills Maria släntrade in och undrade vad jag gjorde där så tidigt. Min semesterhjärna var inställd på söndagstiden fem medan torsdagstiden var halv sex. Blev drygt tjugo pers och min energi var så där härligt på topp. skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0