Fyra i sängen

Så var träningsveckan över och Lilltjejen hos mig igen. Mysknör i hennes säng med Brorsan och Lilla Grå. 

Christian brukar ju köra combat i Majorna och för några veckor sedan fick han idén att jag skulle köra för dom på jobbet och sagt och gjort hade jag plötsligt en placeholder i kalendern. Tisdag i ottan infann sig så några starka kollegor för att kickstarta dagen. Kul! Till och med chefen var med men har inget bildbevis då han fick smita för ett möte, haha!

Till skillnad från igår hade jag betydligt mera ork i kroppen denna dag, gött!
Bara en vecka kvar till jag och Robert kör nya releasen i Backaplan - och jag har knappt pluggat något! Två releaser kör vi för att på torsdagen sedan dra till Amsterdam! Japp, efter drygt elva år som instruktör ska jag till slut på ett LesMills-konvent! Och då blir det ett där de spelar in filmerna! Dock hann combaten säljas slut innan vi bokade men sätter hoppet till de ytterligare som släpps i veckan. Annars har vi en annan filmning bokad - och femtioelva andra klasser att gå på. Undertecknad kommer att stylta fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0