Halloweencombat!

(null)
Körde ned tröjan i barnens sandlåda men den fuktiga gräsmattan funkade bättre. Såg nästan ut som jag torkat hundskit!
(null)
Stammis-Angelica hade en grym outfit och Sofia och Carina hade lagt mycket krut på läbbiga sår över hela kroppen. Robert körde två outfits varav den ena var synnerligen ambitiös - Ralph the rex! Med en viss förkärlek för T-Rexisar svidande han om innan paus för att visa att minsann även dinosar kan köra combat! Typ.
(null)
Deltagarnas fokus hamnade lite på kant kan man säga, haha! 
Trots åtskilliga "lufthål" kändes det tjockt och varmt med t-shirt och byxor. Man har verkligen vant sig vid korta shorts och top. Till och med de längre "fighting"-shortsen känns varma och hämmande nu.
(null)

Var helt förvirrad halva morgonen då jag helt missat vintertiden. Fattade inte hur klockradion kunnat ställa fram sig själv en timme - för litade mer på den än fånen! Var så säker på att vi redan ställt om till vintertid för typ någon månad sedan så fick verkligen inte ihop det. Så med tanke på att jag varit vaken sedan ottan i kombination att inte vara någon kvällsmänniska, är det inte konstigt jag ligger i sängen med tunga ögonlock innan klockan slagit tio. Ny vecka står för dörren, vart tog denna helgen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0