Uppladdning?

Japp, årets modell är diskret mörkblå, betydligt tråkigare än de två tidigare versionerna jag dragit på mig. Betydligt sämre tid kommer jag också att få detta år med sämsta förberedelserna och därmed klena knän. Om dom överlever detta har jag om inte annat blivit mer motiverad att prestera bättre nästa år.


Kanske inte så smart att köra ett combatpass dagen innan men hade för avsikt att löka lite lagom som deltagare i periferin. Fast det örat ville ju inte Robert lyssna på utan jag fick istället hänga med vid hans sida så gott jag kunde till hans mix och ta över micken till två grymma power-låtar. Då var det svårt att hålla igen!
I värsta fall kan man ju alltid gå runt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0