Minibryt

Tänkte köra BCn på Sats då de kört igång nya releasen men ställde istället upp och vikarierade för en sjuk Sandra. Litet skönt gäng med gott humör, hemma sent och i princip direkt i säng. De långtgående problemen på jobbet börjar ta ut sin rätt och jag kostade på mig ett minibryt. Stängt in mig i ett mötesrum och ägnar mig åt en dos självmedlidande, för ögonblicket glömt den glädje jag stundtals känt för detta jobb.

Hur jag ska hantera detta är ju helt upp till mig. Ge upp eller bita ihop och fatta nya tag. Man får finna sina därför på alla de varför.
På ett sätt tacksam för att jag ska hämta Lilltjejen på dagis samtidigt som det inte kan ses som något annat än flykt. Skyller på att det inte är något jag kan påverka och tillåter mig att känna lättnad. Det blev en sådan dag helt enkelt. Behöver påminnas att det kan vara sådana också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0