Sista juni

Skriv inläggstext 

Min chef hade fått ovan men tyckte det passade synnerligen väl in på mig med. Fniss!


Avslutat juni månad med mötesmaraton och en mils promenad bortåt Sisjön vilket nu känns duktigt i benhinnorna. Gick genom Hills golfbana där några golfbilar tuffade runt. Jag hade ju en ambition att ta det gröna kortet detta år men ja, jag vet inte riktigt. Är ju visserligen inte för sent ännu men tja, antar att jag inte känt mig tillräckligt motiverad. Att gå arton hål är ju en bit har jag förstått men kan ändå inte låta bli att tycka det ser fånigt ut när vuxna och ungdomar rattar en sådan där bil. Äldre och andra med motiverade behov är väl en sak men ja. Fast man är väl där för att först och främst klappa till golfbollar och inte promenera. Att putta omkring sin golfbag på sådan där vagn ser också allmänt idiotiskt ut, men inser ju att det är enda alternativet till att sonika kånka omkring den på axeln. Nej, min inställning till denna "sport" är sannerligen inte den bästa, haha!

Näe, undrar om man skulle ta och äta lite mera "sallad"!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla åker väl inte golfbil heller? ☺

2017-06-30 @ 21:55:05
Postat av: Anna W

ja, det var jag...

2017-06-30 @ 21:55:33
Postat av: Linda till Anna W

Njae, en grabb puttade faktiskt sin vagn själv - medan kompisen och hans pappa körde bil(!) Eller så var de inte alls i sällskap men det såg väldigt grymt ut...

2017-07-02 @ 18:28:00
Postat av: Maria

Sallad är tunnskivade grönsaker - ofta i olja. Alltså är chips sallad. Punkt.

2017-07-04 @ 19:32:47
Postat av: Linda till Maria

Yes! Moahahahaha!

2017-07-04 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0