Vardag

Två gånger Frölunda då jag hoppade in för förkyld Rebecca idag. Verkligen ett helt annat gäng än vid min söndag. Lite extra kul igår då det var ovanligt många killar med. Var nog hela sju-åtta stycken om jag inte missminner mig.

Lite stel i benen efter löpningen så blir bra att ställa sig på bandet imorgon vilket är ambitionen.
På onsdag kör jag igång min nya klass i Torslanda. Blir intressant att se hur den anläggningen är liksom klientelet. Det kan skilja så otroligt mellan anläggningarna vilket egentligen är ganska underligt.
Kände mig duktig som fixade egen tomatsoppa till middag istället för latmansvarianten i form av chips och m&m's... 
Frossar i Spotifys gamla 90-tals dansmixar. Den har ju någon ny(?) funktion att närmande når slutet på sin spellista fortsätter den med eget urval baserat på sista låten. På så sätt har jag fått upp öronen för både gamla och nya riktigt bra låtar. Blir så otroligt danssugen bara och kan knappt stå still där jag står vid skrivbordet med rytmen i öronen på jobbet! Varför kan de inte spela denna musik på dansgolven? Då skulle jag lätt vara ute så ofta som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0