Fem och sex

Att träningen blivit eftersatt märktes väldigt tydligt när det femte passet var avklarat. Lunchade på Max, åkte hem och stupade i säng. Både kropp och knopp tyckte det var en synnerligen dålig idé att några timmar senare kravla sig upp för pass nummer två för dagen.

Ack, fjärran är tiden då två pass inte bjöd på större motstånd!
Märkte att min fokus var sådär, kände mig virrig men kroppen var med över förväntan. Phu! Gjorde dock inte om misstaget från förra passet att köra "Kryptonite" som muy-thai. Hade förträngt dess hysteriska tempo!
Gott i alla fall att energin kom tillbaka så jag fick nöjda deltagare. När adrenalinet nu sjunkit undan känns det dock mera: 

Nu ska jag hämta Lilltjejen. Dusch blir hemma på grund av den där jämrans färgbomben som krävs. Handskar och färgkladd och stön och stånk. Den ska i varannan hårtvätt så när man tränar dagligen blir det onekligen mäckigt. Ja, sannerligen kategori I-landsproblem!


Kommentarer
Postat av: Anna W

Färgbomb?

2017-02-13 @ 19:57:36
Postat av: Linda till Anna W

Hehe ja de kallas tydligen så. Det är en balsaminpackning för håret som ska fylla på färgen så den håller längre. Det är i mitt fall då superknallrött och färgen biter sig fast rätt lätt. Så det är svarta/oömma handdukar som gäller och handskar som sagt. Själva flaskan är rund som en boll så därav antagligen uttrycket "färgbomb" 😛

2017-02-14 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0