Regnlördag

Det var sketlängesedan jag teamade med Hillevi så när hon hintade ett besök till min klass var frågan självklar. Bra med folk och grym stämning till grym mix, såå kul! Vi försökte göra en repris på ett foto vi tog i Angered, haha!


När vi var på Legoland lade jag märke till en liten pojke som kinkade i en sulky. Det är ju inget ovanligt i en nöjespark med fokus på barn, men i sin ilsket knutna näve höll han ett kramdjur. Inget ovanligt heller visserligen  om det inte varit så att jag kände igen det - en hjärtekatt!
Har tänkt på det många gånger men nu blev jag extra inspirerad att göra fler än de två jag gjorde för evigheter sedan. Sagt och gjort, begav mig ned i förrådet igår och fick påminnas om hur väldans mycket garn jag har, samt oavslutade projekt. Lite ringrostig i början, trötta handleder men riktigt roligt. Tänkte försöka göra Bror och Brorsan. Kanske Lilla Grå också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0