Medan jag väntar

Grå som möter mig på parkeringen, ett bakben som påbörjats och avslutats, min Lilltjej med Eevee innan operationen som krävde fjorton stygn. Vi är tillbaka i vardagsrutinerna så sitter nu och väntar medan Lilltjejen har simskola. Efteråt väntar fotbollscup alldeles intill. Någon hästtävling är på gång så parkeringarna är ockuperade.

Veckan har swishat förbi, i princip alla är tillbaka på jobbet vilket genast märks i kalender och inbox. Känns bra på ett sätt, jobbigt på ett annat. Med tanke på hur vädret varit denna sommar känns det rätt ok att bara varit ledig två veckor.
Nästa vecka passar jag på i vanlig ordning att träna så mycket som möjligt, det blir onekligen varierat efter veckorna man har Lilltjejen. En vecka utan träning, en vecka med maximal, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0