Mammas sötnöt!

Det cirkulerar på FB ett antal frågor man ska ställa till sina barn. Lite kul läsning och till slut kunde jag inte motstå frestelsen att testa min egen avkomma!
 
Vad brukar mamma alltid säga till dig?
- Att jag är världens sötaste tjej, (Va? Trodde stenhårt på "ÄT!")
 
Vad gör mamma lycklig?
- Att läsa bok.
 
Vad gör mamma ledsen?
- När jag inte äter mat ordentligt.
 
Hur får mamma dig att skratta?
- Att säga roliga saker.
 
Hur var mamma som barn?
- Vet inte 
 
Hur gammal är mamma?
- 40! 
 
Hur lång är mamma?
- Vet inte. 60 cm?
 
Vad är mammas favoritsysselsättning?
- Att träna. (Observant unge!)
 
Vad är mamma jättebra på?
- Att läsa bok för mig.
 
Vad är mamma inte så bra på?
- Svåra pussel med jättemånga bitar. (Vadå, jag är ju grym!)
 
Vad jobbar mamma med?
- Vet inte. Vad jobbar du med?
- Datorer (typ)
- Jaha, och så jobbar du med hela kroppen, armar och ben!
 
Vad är mammas favoritmat?
- Chili con carne (Kan ha att göra med att vi precis sitter och äter det?)
 
Varför är du stolt över mamma?
- För att jag älskar mamma
 
Om mamma var en seriefigur, vem skulle hon vara?
- Elsa
 
Vad gör du och mamma tillsammans?
- Kramas
 
Vad är likt mellan dig och mamma?
- När vi klär oss likadana
 
Vad är olika mellan er?
 - ...Vet inte. 
- Vet du vad det betyder?
- Näe...
 
Hur vet du att mamma älskar dig?
- För att jag har så små händer och fötter och tår! (Ehehe! Ja men tossingarna är ju bara för söta!)
 
Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå/åka?
- Åka lite överallt och se sig omkring (Va, brukar jag?)
 

Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Vad söt hon är! Fina svar :-) Min är för liten för att få några bra svar från tror jag... 3,5 år... eller så blir det jätteskoj :-D

2016-10-28 @ 23:26:28
Postat av: Linda till Anna i gbg

Haha, ja det kan ju blir jätteintressant! Testa nu och så igen om ett år och se skillanden! :oD

2016-10-30 @ 22:07:49
Postat av: Anna i gbg

Jag försökte men fick bara "jag vet inte..." på dom flesta frågorna... ;-)

2016-11-03 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0