Ynk

Kände det komma smygande under dagen. Trycket i bihålorna och nysningar. Stack ändå ut på en kortare löprunda som i varje fall till hälften kändes helt ok.
Nu är det soffan under filt med sprängande näsa, svidande ögon, allmän glåmighet och gigantisk självömkan. Typiskt. Har som tur var inte många möten imorgon. Blir kanske att köra hemifrån under eftermiddagen för till kvällen måste jag vara piggare då jag ska på premiär - på operan! Ska bli otroligt spännande då jag aldrig sett en opera förut. Kommer jag att gilla eller inte? Eller blir jag utkastad för att jag hostar! Oroat mig över klädseln, vad har man på en sådan tillställning egentligen? Känns väldigt mycket icke-jag så hela arrangemanget ska bli en intressant upplevelse. Goa Ida och Fredrik kommer och tar hand om Lilltjejen då både Johan och svärisarna är bortresta.
Nej, nu blir det sängen för den här snörvelfian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0