Laddar, eller något


Instruktörsrummet i Almedal. Bara sådär erbjöd sig Johan att ta med Lilltjejen på sina två lägenhetsvisningar så jag kunde åka och träna. Jag var inte sen att tacka ja då Magnus efterlyst en vikarie till sin klass. 
Snart helg igen och denna kortvecka har förlöpt väl. Min förändrade attityd är kanske på gott och ont men just nu känns det gott i varje fall.

Fick ett erbjudande av Christer som jag i sista minuten kunnat acceptera. Det är galet men spännande, dumt men oemotståndligt, riskabelt men roligt. Johan åker på kick-off i Kristianstad lördag morgon till söndag så (har jag sagt det förr?) underbara, fantastiska Tomas och Monica tar hand om Lilltjejen från imorgon till lördag kväll då jag är tillbaka. Sade jag att det är dumt? Och galet roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0