Tisdag

Idag ringde banken tillbaka. Inte min bankkvinna dock utan en stackars underhuggare. Mycket riktigt saknades några underskrifter så fick blåsa dit och dignera. En hel hög! I bunten ovan var det kanske tre papper där min kråka inte behövdes! Helknäppt. Sedan får vi se på torsdag om ytterligare papper saknas.

Ashutosh bjöd på avskedsfika idag. Någon typisk indisk snack i form av kaka med grön chilisås. Alla nordbor trugade artigt i sig och avböjde artigt fler. Samtidigt hade en BA sitt avskedsfika borta i PVH. Han bjöd på Schwarzwaldtårta! (googlat stavningen) 
Kanske bra på ett sätt att jag inte åkte dit.

Efter avslutad arbetsdag blev det middag med mina pojkar på ett ställe med det konfysa namnet Barabicu. Vågade mig på något ännu mer kryptiskt som "Grisens hemlighet". Visade sig vara riktigt gott!
Mycket jobbsnack, lite återblickar och uppdatering av allas liv. Väldigt roligt att vi efter lång tid nu var kompletta med Stoffe.
Nu stenhård bäddsoffa med tre gråkatter. Mysfaktor hundra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0