Soffan

En produktiv lördag avslutas i soffan framför Netflix med Gråbröderna. Kompletterade den saknade garderobstommen på fyrtiofem kilo. Fick oannonserad hjälp av en tiggare att baxa in den i bilen vilket var välbehövligt.
Monterade sedan min förhoppningsvis sista Ikea-möbel. Bråkat med expanderskruvar och gipsväggar som döljer metall - och mitt sovrum. Lyckades visst köra borren genom hela väggen. Oops, ett titthål! Men Lilltjejens rum är så gott som färdigt och fått upp lite grejer på väggarna. Nöjd!

M&Ms har ju fått ge vika för någon svensk variant och därmed inte säljas längre. Fick möjlighet att hamstra (livsfarligt grossistställe!), så nu klarar jag mig kanske till... augusti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du lägga upp bilder på Ronjas rum också ?

2016-07-21 @ 20:25:13
Postat av: Anonym

Ser och förstår att du är stolt över ditt 😘 - Nina Kanin

2016-07-21 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0