Semester

Avslutade mina fyra barnfria veckor med min Frölundacombat. Härligt gäng trots det superfina vädret på utsidan. Kändes bra i kroppen, gött!
Väl hemma igen kom Johan över med Lilltjejen och käkade middag som jag snodde ihop. Hon blev superförtjust i sitt nya rum och kramade mig översvallande. Härligt! Det blev bad och nya pyjamasen. Lite ledsen vid nattning då hon saknade sin pappa men somnade snabbt om än ganska sent. Dygnet har vridits något vilket jag omedelbums försöker åtgärda. Igår var klockan över tio. Idag blev det nio. Det fina vädret höll i dig hyggligt också idag så det blev en tur till Sisjön efter lite ärenden. Inte mycket mer än doppande av fötter för oss båda. Iskalla tjugoen grader, brr!
Ny baddräkt, simglasögon och ett lite mer utmanande lego. Semestern är igång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0