Scooter

Tja, jag blev tämligen ensam om "party-looken", ändock hade Angel en kjol som åkte av efter halva tiden. Scooter har onekligen många bra låtar och till combat är de grymma - och jobbiga! Känner mig jobbigt otränad då kroppen stundtals inte alls var med på det sätt jag önskade eller är van. Nåväl, roligt var det i alla fall och nöjda deltagare utifrån efterföljande feedback. 


Robert hade hittat en bild på mig och Elin från vår sommar-team som jag tyckte var rolig. Många gånger är de oförberedda fotona bäst. Vete tusan vad jag gör, haha!

Packat väska inför spabesök nummer två. Lär bli en betydligt trängre vistelse på alla fronter. Betydligt större anläggning, fullbokad och nyår. Undrar om jag kommer vara den enda där som är ensam?


Har förresten fått en inre vagel i höger öga. Ser ut som jag fått en snyting. Eller ett getingstick - i december. Ömt och störigt, stackars jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0