Söndag

Min sötnöt vid frukostbordet. Hon applicerar det där hårbandet - kanske inte riktigt som det är tänkt, men det är oerhört gulligt!
Efter Frölundapasset ville hon sparka till Johan så fick efter överlämning och middag en skön liten promenad hem. Otroligt tur att vi hittade boenden inom gångavstånd. Smidigt!

Nittio minuters sommarspecial med Elin klarades med en mindre minneslucka. Tiden flög och svetten lackade! Hon hade fixat ett extra headset från Majorna vilket sparade väldigt mycket tid och galet bättre flyt vid våra låtbyten. Grymt! Av någon anledning är ens valda favoritlåtar synnerligen tuffa. Det känns nu i kroppen. Skönt.
Imorgon kör jag igång i Partille igen efter sommaruppehållet. Jag och Robert delar på det nu så han kör de veckor jag har Lilltjejen. Blir nog bra! Nu sova. Imorgon är det också dags att återvända till jobbet. Skräckblandad förtjusning kan jag nog säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0