Kolmården

Tidigt igår ringde larmet, det var dags att åka till Kolmården! Med mig hade vi svärisarna, har jag sagt att de är världens bästa?
Vädret var inte det bästa men med endast en liten skur klarade vi oss med extra lager kläder. Denna djurpark är verkligen fin, och Bamses värld var populär. Linbaneturen riktigt bra där vi inte kunde komma närmare lejonen än vi gjorde! De har ju också optimerat layout och banor för maximala möjligheter att se djuren. Vi har också tajmat in det väldigt väl tidsmässigt för det är väldigt lite folk. Gudomligt skönt!
Många år sedan jag var här min minns det bara positivt, liksom delfinshowen. Lilltjejen var helt såld och tjatar nu om att få simma med delfiner...
Bor på Vildmarkshotellet, med riktigt god middag och barnvänligt med både lek- pyssel- och biorum. De afrikanska maskerna i restaurangen var dock inte så barnvänliga, hur tänkte de där?
Nu sitter Lilltjejen i biorummet medan vi väntar på rundturen, vad den nu innebär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0