Kliiii!

Meddelande på förskolans tavla proklamerar löss och Lilltjejen kliar sig frenetiskt i hårbotten. Vi satte oss på cyklarna och pedalade till apoteket för kam och medel. Skitsvårt att kamma ju och hittade inget men körde en behandling ändå samt bytt alla sängkläder. Följdaktligen känns det som det kliar överallt på mig!

Ola fångade mig på Snapchat idag. Det är ju bra att det ser ut som jag jobbar hårt i alla fall, höhö! Annars var det mest spring på möten.

Nu har min avkomma somnat med Bror intill och Emil i Lönneberga på cd-spelaren. Andra tvättmaskinen går och jag ska plocka fram datorn och jobba lite. Kanske. Eller ta en rond med den där kammen. Trevliga kvällsalternativ man har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0