Svetto


En liten tjej tassade över på morgonkvisten och fick sällskap av två grå. Ville av någon anledning inte kliva upp när det sedan var dags.
"-Lilla Grå är bäst och Brorsan är...fet."!
Förstår inte alls vart hon har fått det ifrån...

Fullt upp på jobbet men det känns helt annorlunda. Små förändringar på olika fronter som gjort väldigt mycket. Känner nästan att jag har kontroll, och min förändrade inställning gör också mycket till hur jag upplever och hanterar pressen. En bra måndag på alla plan faktiskt.

Laddade MAX-imalt (höhö) på vägen till Partille. Denna release är riktigt utmanande för flåset! Efter låt fem flämtar jag som en blåsbälg och då kommer nästa låt med femtioelva jump-kicks. Pust! Men gillar musiken - en av de bättre releaserna musikmässigt.
Kanske jag eftersvettats tillräckligt nu för en dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0