Eftersvettsmåndag


Hänger utanför solarierna då det är så jämrans kallt i instruktörsrummet. Visserligen svettas jag men där inne blir man isglass på fem minuter. Inte trevligt när man svettats.
Ännu lite rörig i hjärnan men gick ok. Dock hände något i vänster knä vid andra omgången jump-knees i muy-thai låten. Tror det var när jag sköt ifrån så högg det till och smärtan blev kvar. Förhoppningsvis bara någon mindre sträckning eller nåt. 
Fullt upp på jobbet och morgondagen än värre med halvtimmesmöten back-to-back. Hjärnan försöker förtvivlat hänga med mellan de olika verksamheterna och ämnena som duttas. Jag inbillar mig att det är lättare för en som bara har en roll och en verksamhet att fokusera på. Jag blir ibland snurrig i bollen av att hålla isär de två rollerna jag har. Visserligen är verksamheten densamma i det fallet men att sitta på två stolar jämtemot leverantören blir knepigt ibland. Eller så krånglar jag bara till det. Det är jag ju duktig på.

Katterna var glada att vi var hemma igen efter helgen i varje fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0