Trötter

Ligger redan, med en liten och stor Grå på var sida. Lilltjejen har somnat och Johan är på after work. En dagiskompis hälsade på så jag slapp underhålla min ömma avkomma. Passade på att klippa gräset istället, antagligen för sista gången i år. Kan ju hoppas i alla fall.
Turboklippning i kapp med solnedgången. Hann med nöd och näppe. 
Vet ännu inte om det blir maratoncombat imorgon. Vet inte ens om jag har koll på de koteografier jag eventuellt ska köra. För trött för att kolla. För trött för att läsa senaste Harlan Coben trots att den är så bra som Harlan Coben alltid är. En gång i tiden avslutade jag arbetsveckan som lärare för att till kvällen jobba som ordningsvakt till fem på morgonen. Sova halva lördagen och sedan jobba en natt till. Hur orkade jag? Eller vänta, det gjorde jag ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0