Tid


När trafiken flyter blir man tidig till anläggningen. Kör trökbanan som bukfylla mest bara-för-att. Blä.
Hemsk träningsvärk i axlar sedan i tisdags! Blir intressant när det blir dags att köra.

Vet inte riktigt hur det gick till men ser ut att eventuellt hamna på en tretimmars combat på lördag. Tre frikkin timmar!
Team med två andra instruktörer i combat-fanatiska Majorna. Det är fullbokat. Japp. 
Fick en lös fråga om jag kunde vara back-up utifall någon föll ifrån. Lätt att lova något man ser minimal risk för (samma resonemang inför Göteborgsvarvet). Och tja, nu verkar de liksom rätt troligt tappa en gruppmedlem och plötsligt finner jag mig spåna efter låtar bland mina gamla releaser. Tre timmar combat är helt vansinnigt. De är byggda för maximalt utbyte under en timme. Jag är helt slut efter en timme, skitnöjd, utpumpad. Ingen orkar maxa i tre timmar, men står man där framme i fullsatt sal. Går det då att hålla igen? Klarar ens prestige det? Teamkollegorna är mer än tio år yngre än jag. Hur tänkte jag nu? Inte alls, som vanligt. Har jag tur dyker den tredje tänkta instruktören upp och jag kan dra till StV som ursprungsplanen var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0