Non-stop


Har insett att jag inte haft en vilodag på över en vecka. Sedan förra söndagen har jag tränat varje dag och det ser ut att fortsätta så till och med fredag. Såvida jag hänger i mina morgonspringningar. Tror jag kommit på varför jag mådde så illa igår. En kombo av för mycket combat och koffeinstinn energidryck som bjöds under passet. I brist på annat och förebyggande energibrist bälgade jag sådan när jag fick chansen. Jag som inte ens dricker kaffe! Det skulle förklara den konstiga känslan i kroppen och svårigheten att sova inatt. Heh. Jag som extremt sällan har svårt att sova!
Duktigt stel i hela kroppen idag så skönt att mjuka upp den - med mera combat. Och imorgon igen. 

Fick en fin dag på StV när Johan och Lilltjejen kom ut. Lite sena så de kom precis till färjan. När vi skulle tillbaka tog vi en sväng runt hela ön. Underbart! 
På tisdag ska jag köra båten till Öckerö för lite service av motor och reglage. Sedan hoppas vi kunna ta upp den nästa helg. Den övervintrar på StV med ett flertal andra båtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0