Mera positivt


Får ju lyfta fram mer positiva grejer och dessutom kontra för gnällinläggen från veckans början. Positiv sak nummer ett i form av studiebesök hos Specialvagnar. Där Polestar-, taxi-, NCC-, begagnat- och polisbilarna skapas. Att det var sådan mängd som flödade igenom där hade jag aldrig trott. Intressant!

Nummer två är i form av ett kanonbra lunchställe i megaskumt område - mitt i ett industriområde. Litet ställe med anonym ingång. Fördomsfullt undrar man om fälgarna ska sitta kvar när man kommer ut. Tre gånger har jag nu varit där och alltid fantastiskt bra.

Nummer tre är cred jag fick på jobbet i form av min svaghet - choklad! Med den tillsammans med chefens födelsedagskaka (som var svingod så jag bara var tvungen att ta tre bitar), var morgonens tiokilometare bra för samvetet.
Ytterligare positivt är att jag nu ska gå och lägga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0