Fight against cancer


En halvtimme Zumba innan min Combat. Klart man fick vara med och bjuda på sig själv och sin borttappade lekamen. Bra musik och högt i tak, kul och garanterad uppvärmning.
Sedan var det bara att ställa om till de fem låtar jag sista-minuten förberett. Trodde jag bara skulle ha tre låtar så fick slänga in två till. Blev endast gamla godingar. Mycket folk och hög stämning. Riktigt, riktigt roligt!
Nödtröjan jag fick köpa på Sats häromveckan kom väl till pass inför dagens Rosa-bandet tema men man kände sig inte riktigt lika combat-aktig av någon skär anledning...
På söndag blir det repris i Kållered när vi kör LesMills-medley på deras Rosa-bandet dag. Då ska det bara vara tre låtar i alla fall.

Hann inviga klubborna en snabbis på en driving-range. Gick över förväntan! Blir en intressant "resa" detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0