Nattning

Så var det novembermåndag och jag har officiellt lämnat min gamla grupp för den nya. Kan inte påstå att det denna dag blev någon större skillnad då jag smög med på måndagsfrukosten och satt där jag brukar i landskapet. Fokus har dessutom varit överlämning till Martin. Fyller upp all tid mellan möten med sittningar med honom för att få över allt så fort som möjligt. Blir att koppla upp sig när Lilltjejen väl somnat. Fast borde kanske äta något.

Har rätt duktig träningsvärk sedan igår. En timme till känns i kroppen! Skönt pass i Partille som vanligt med hög stämning trots lågt antal. Fick några fler bilder av en deltagare från igår.
Skräck-jag och så vanliga svetto-jag från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0