Japp

Klockan har inte passerat åtta denna lördagkväll och jag har gått och lagt mig. Post-combat och premenstuell huvudvärk samt sketastrött. Svettades mer än vanligt för Majornas peppade deltagare och försökt fylla på vätska därefter. Angel gjorde några inhopp på de låtar jag inte orkat hitta alternativ till, nummer två, fyra och nio. Tror deltagarna uppskattade den grejen också då det flöt bra i bytena. Höll inte igen någonstans och framför allt inte muy-thai låten jag skulle revanschera. Hann knappt andas, jäklar vad slut jag var! 
Medan man och barn var på simskola och sistnämnda på födelsedagskalas hittade jag varmare löparkläder och present till nästa helgens födelsedsgsbarn. Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Jag kommer att kliva upp i ottan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0