Instruktörsträff


För tre liv och två evigheter sedan hade jag dille på step. Sprang på flera pass i veckan, helfrälst. Kvällens instruktörsträff i Kållered började med ett Cardio Step. Ovan var namnet. Hade inte riktigt koll på var jag hade min låda, eller extremitetet heller för den delen. Ändå var koreografin synnerligen enkel. Lagom nivå för mig som inte känner att kroppen är med ordentligt. Slemmar och saknar orken. Fick en förfrågan att hoppa in på Stafettvarvet imorgon då en i laget blivit sjuk. Fyra kilometer och jag känner mig frestad. Men tror ändå inte jag vågar med tanke på hur det känns just nu.
Frossat i kex och mögelost. Bra middag.
Jag i periferin. Där trivs jag bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0