Dagen G


Dagen G som i Göteborgsvarvet. Tröjan men nummerlappen är redo men vete tusan om jag är det. Känns fortfarande overkligt att jag ska springa en halvmara. Jag som skytt löpning som pesten. 14.02 drar jag iväg med de andra Volvianerna och jag kan ändå ge mig själv cred för bästa möjliga förberedelse. PT och tidiga morgnar för träning på band, med Volvianer och mera band. Hade önskat mer asfalt, mer utomhus men är ändå bra nöjd över min disciplin. Nervös som sjutton är jag!
Johan är på väg till Landet med Lilltjejen där hon ska sova inatt. Underbara farmor och farfar som låter föräldrarna vila sina avdomnade ben hos Elin och Andreas. Där blir det efter-varvet-pizza och melodifestivalen. 

Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Snart dags... lycka till!! Kommer gå kanoners tror jag- perfekt väder, inte så varmt men soligt. Hoppas det inte blåser för mycket bara, men jag tror du har dom bästa förutsättningarna idag :-)

Anna i gbg....

2015-05-23 @ 13:08:27
Postat av: Linda till Anna i gbg

Tack, det gick ju över förväntan och vädret var onekligen perfekt :oD

2015-05-24 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0