Väntar. Pluggar


Blev lite tidig idag när trafiken i princip var obefintlig. Jag och två entusiaster till väntar i våra bilar och fler ansluter. Somnade innan klockan passerat åtta igår! Då är det inga större problem att vakna innan larmet burrar.
Blir att köra igenom koreografin idag igen och sedan se om ork finns över för lite löpning. Känns som jag har koll på alla låtar förutom de två sista som jag av någon anledning alltid sparar till sist. Imorgon blir det PT på morgonen och så min vanliga torsdagscombat till kvällen. Undrar om det är så smart. Och så sista löpträffen på fredag. Synd då jag tycker de var bra för en motsträvig löpare som jag.
Men nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0