Skolkar


Fick en sådan där gigantisk och vacker måne denna morgon. Som vanligt "förvandlas" den till ytte-pytte liten genom kameralinsen. Satt och beklagade mig under förmiddagen över hur lugnt det nu blivit för mig på jobbet. Jämfört med hysterin förra året har detta varit rena semestern jämförelsevis.  När det var som värst fick man påminna sig att det var övergående. Och det var det ju och nu börjar man istället bli nästan rastlös. Bara därför blev eftermiddagen riktigt körig. Tjoho!

Vad jag antar är ägarinnan till denna bil brukar uppenbarligen vara på anläggningen i Kållered ibland. Tycker det ser så roligt ut! Förmodligen en distributör av lösögonfransar.
Nya koreografin börjar i sedvanlig ordning röra till det i min hjärna. Men kroppen var inte heller riktigt med mig idag. Seg och stel och inte min vanliga energi. När det nu också blev lite kvällsjobb och senare sänggående än vanligt har jag beslutat att skolka från morgondagens löpträning. Kroppen suckar lättat men knoppen knotar och vill inte riktigt acceptera beslutet. Jag har ju kämpat så bra nu varje fredag och det är ju inte många träffar kvar. Men nej, kroppen vinner denna gång. Vilodag imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0