Okynnesätit


Lite för mätt efter frosseri på Tacos & Tequilas på Tredje Långgatan. Mysigt ställe med intressant, badrum. Handfatet var en stor "tunna"!


Lammtacos med mera för mig med glass, chokladsås och friterad sjögurka till efterrätt. Såg ut som det i alla fall men var typ en avlång munk vilkens riktiga namn jag inte minns. 
I sista minuten hoppade Fidde in istället för Stoffe så jag och Mikael kunde tokdominera i efterföljande shuffleboard.
Första gången och riktigt skoj.

Jag hämtade Lilltjejen i vanlig ordning  med ovanlig tigermålning och mötte upp Johan i stan. Så bussade de hem.
Hamnade bakom en busig polisbil på vägen in.

Nu måste jag sova! Träning i ottan innan avfärd till Olofström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0