Måndagsmorgon

 
De hade banne mig rätt, de där som förutspådde snö på måndag. Möttes av tunt snötäcke och singlande flingor när jag klev ut genom dörren. Som vanligt var detta bara uppe på våra höjder. Nere i samhället och resterande väg var det bara blött och, tja blött. Optimistiskt med sommarsulor ja, men inga problem att ratta Gulingen.
Axeln vill inte riktigt lägga sig till rätta men känner mer obehag än smärta nu. Får inte hänga på leden utan spänna upp ordentligt under plankövningen. 
En rolig vecka har tagit sin början med gomiddag imorgon med "mina pojkar", tur till Olofström med mentorn på onsdag, spännande föreläsning och mentorsträff på torsdag och mer gomiddag med konsert på fredag. Plus en massa härlig träning förstås!
Låter mig inte dras ned av svarta rubriker och tankar på eländet i världen. Det här ska blir en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0