Eftersvett. Igen.


Tja, roligare än så här är inte mina dagar nuförtiden. Träning, jobb och träning. Ingen löpning igår utan enbart koreografiplugg. PT mangling denna morgon och Kålleredscombat nu. Fullbokad klass tappar tills det väl är dags, hm. Nu har vi i alla fall kört slut på 62:an tack och hej. Bara Frölunda kvar innan jag kan låta hjärnan släppa den helt. Charlie nominerade mig som bästa instruktör till LesMills tävling "1he One", så himla gulligt och kul! Ja, de kör en etta i "The", inget stavfel. Är lite imponerad av mig själv som hållit på såpass länge nu. Fortfarande samma koncept utan att tröttna! Bara de inte utvecklar sitt senaste påhitt de tagit in i nästa release...
Mina inlägg är synnerligen enkelspåriga, fick lite feedback när jag skrev om adoptionen som jag vill spinna vidare på. Frågan är bara när. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0