BC release 63 Kållered


Grymma var vi idag även om undertecknads hjärna kunnat vara med något bättre. Men det gick onekligen bättre än i måndags. Kroppen kändes bra och spänner jag till ordentligt håller sig axeln "på plats". Men det känns lite obehagligt i plankpositionen och när vi vrider upp till sidoläget. Undrar om det har att göra med vinkeln, att vi har underarmarna inåt mot varandra än det vanliga "uppåt". Ska testa vid tillfälle.

Har faktiskt packat om träningsväskan med inställningen att köra löpbandet imorgon bitti. Nu har jag som sagt skolkat allt för länge, såpass att jag lär straffas med träningsvärk i vaderna.

En liten Lilltjej hade somnat i soffan med farmor och farfar. Myspys att bära henne till sängen och hon omedvetet gosar in sig mot halsen. Nu är det min tur att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0