Helg


Förtjust i mina nya shorts. Ena paret var ganska anspråkslösa medan detta var lite roligare. Svarta på framsidan och vita bak. Sitter perfekt.
Fem tappra deltagare trotsade solen varav en ny gav upp innan vi kommit halvvägs. Det är tråkigt när man ser direkt i uppvärmningen att de knappt ens försöker utan mest blir stående. Resterande fyra kämpade grymt så körde slutet nära scenen. Två gjorde mig sällskap uppepå så jag körde som "deltagare" på golvet stundvis. Kul!

Nu är det sista-minuten plugg inför morgondagens release.
Andreas och Elin med pojkar hälsade på igår och Elin kom med det eminenta förslaget att springa en sväng innan grillmiddagen. Mitt knä som återhämtat sig väl efter fredagsmorgonen var gärna på så hittade en slinga via Björsared. Kändes grymt bra!
Sommarklädesshopping åt Lilltjejen idag där jag också fick utöka mitt skärputbud med hundra procent till två stycken. Okej, blev shopping igår också i form av kläder till både mig och Johan. Halva priset på rubbet tyckte vi var rätt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0