Bra början

Ska man hålla reda på höger- och vänster strumpor nu också? Upptäckte det av ren slump efter ett antal tvättar och användningar så uppenbarligen sprollar det roll vilken fossing respektive sitter på. För min del iaf, men bara för att man nu vet om det kommer man säkert tillse att det blir som avsikten tydligen är.
De andra skorna jag köpte igår fick godkänt av maken så de fick följa med till jobbet idag. Tycker ena sekunden de är lite för mycket men för det mesta fräcka. Jag är ju inte så bra på det businessaktiga så tycker det är kul med något som sticker ut lite.
 
 
 
Veckans runda gick riktigt bra men knäet bråkar. Får nog ta tag i det ändå och kolla upp vad det kan vara för det blev onekligen en halvhaltande löpstil sista halvan av sträckan. Vill ju inte äventyra nästa års Göteborgsvarv.
Fattar inte riktigt att det är fredag igen. Om en vecka är det midsommarafton. Jag hänger inte med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0