Rubbad cirkel

Kommer hem badad och nattad dock ej sovande Lilltjej. Johan föreslår att vi ska testa min julklapp, Smallworld då vårt fiber ligger nere och omintetgör vår vanliga vana att försjunka i våra paddor. Som alla strategispel i början blev det mycket läsande och diskussioner om tolkningar. Men väl igenom vår första omgång har vi fått ett ganska väl och positivt intryck av spelet. Ibland är det inte så dumt att rucka på de där cirklarna.


Har två olika cv:s att kika på, ej för egen räkning. Tycker det är roligt att korrekturläsa, tycka och peta. Kvalitativt ordbajseri är skoj och något jag nästan anser mig ha svart bälte i. Det svåraste är nog att inte ta bort personens egen prägel på texten. Det är inte jag som skriver, det är faktiskt den andra.

(Brorsa på klädhög)

Ligger nu med tre Grå intill mig. Bror intill min vänstra sida, Lilla Grå mot min högra och Brorsan vid fötterna. Johan flinar och fotar. Mysfaktor tio plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0